spydershop.cz

Motúčko KLASIK se 100 l pozinkovanou korbou včetně nabíječky

Často hledaný kus Motúčko KLASIK se 100 od známé společnosti Isolit-Bravo jednoduše můžete pořídit u nás nyní za zcela nejnižší cenu. V současnosti za 17 990 Kč.
EAN: 8595022030125
Motúčko KLASIK se 100 l pozinkovanou korbou včetně nabíječky
Zjistit dostupnost »
Značka: Isolit-Bravo
17 990 19 990 Kč Sleva -10%

Motúčko KLASIK se 100 l pozinkovanou korbou a nabíječkouMotúčko se 100 l korbou, pozinkovanou (0,8mm), včetně nabíječky – nejprodávanější model MotůčkaToto je základní model se 100l pozinkovanou korbou o tloušťce 0,8 mm. Robustní kolečko s elektromotorem využitelné na každé zahradě, pro práci u domu, či na statku. Motúčko je ideální i pro práci v zahradnictvích, ve stavebních firmách, v průmyslových provozech a všude tam, kde je nutné přepravovat těžké náklady. Stavební kolečko Motúčko má velmi výkonný  elektromotor a je vybaveno velkokapacitní baterií Panasonic 12V/22Ah, která pohodlně vydrží i celodenní pracovní zátěž bez ztráty výkonu.  Motůčko je kvalitní český výrobek vyvážený do celého světa.Pohon kolečka se ovládá jednoduše v rukojeti. Pro rozjetí stačí jednoduše palcem stisknout páčku u rukojeti.Kolečko je vybaveno rekuperační jednotkou, která po jejím zapojení kolečko přibržďuje, což je velice vhodné při přepravě nákladu z kopce. Přibržďování zároveň dobíjí akumulátor.  Rekuperační jednotku lze otočením závlačky jednoduše vypnout.Technický popis: Hmotnost: 28 kgVýkon motoru: 250WBaterie: Panasonic olověná 12V/22AhNabíječka je součástí baleníRychlost pojezdu: 3,2-4 km/hRám: ocel 32 x 1,5mmRozměry rámu: délka 170cm, šířka vnitřní 50,5cm, šířka vnější rozteč mezi rukojeti 51cmRozměry korby: šíře 56cm, délka 88cm, hloubka 30cm, tloušťka 0,8mm, váha 5 kgNástavba: odnímatelná,Pneumatika: šípový vzor, duše, šíře 10cmTechnické informace o hmotnosti a rozložení váhy:  Hmotnost: 28 kg (celková), 13,5 kg (rám s korbou), 8 kg (pojezdová jednotka), 6,5 kg (akumulátor) Nosnost: 75 kg (užitná), 150 kg (maximální) Hmotnost klasického kolečka je cca 19kg. Vhodnými profily a optimálním umístěním vzpěr se podařilo samotné kolečko odlehčit. Vzhledem k umístění pohonu v ose kola, je jeho hmotnost nedůležitá, neboť ji nezvedáme. To podobné platí i o baterii, která je k ose kola co nejblíže, tudíž je její hmotnost, kterou ve finále neseme jen minimální. Testy ukázaly, že při naložení klasického kolečka a motúčka je hmotnost, kterou neseme v rukách totožná. To je dáno hlavně ponecháním stejných základních rozměrů kolečka a Motúčka.