spydershop.cz

Motúčko s plastovou korbou 200l, včetně nabíječky

Tento levný produkt Motúčko s plastovou korbou 200l, včetně od výrobce s dobrým jménem Isolit-Bravo můžete sehnat zde nyní za super cenu. Nyní pořídíte od 20 990 Kč.
EAN: 8595022030422
Motúčko s plastovou korbou 200l
Zjistit dostupnost »
Značka: Isolit-Bravo
20 990

Motúčko s plastovou korbou 200l, včetně nabíječky Základní model s plastovou 200l korbou, která je vyztužena skelnými vlákny, Model je univerzálně využitelný u domu na zahradě či na dvoře.Motúčko je ideální i pro práci v zahradnictvích, ve stavebních firmách, v průmyslových provozech a všude tam, kde je nutné přepravovat těžké náklady. Stavební kolečko Motúčko má velmi výkonný  elektromotor a je vybaveno velkokapacitní baterií Panasonic 12V/22Ah, která pohodlně vydrží i celodenní pracovní zátěž bez ztráty výkonu.  Motůčko je kvalitní český výrobek vyvážený do celého světa. Pohon kolečka se ovládá jednoduše v rukojeti. Pro rozjetí můžete buď pootočit pravou rukojetí nebo palcem stisknout páčku u rukojeti.Kolečko je vybaveno rekuperační jednotkou, která po jejím zapojení kolečko přibržďuje, což je velice vhodné při přepravě nákladu z kopce. Přibržďování zároveň dobíjí akumulátor.  Rekuperační jednotku lze otočením závlačky jednoduše vypnout. Technický popis:Hmotnost: 28 kgVýkon motoru: 250WBaterie: Panasonic olověná 12V/22AhNabíječka je součástí baleníRychlost pojezdu: 3,2-4 km/hRám: ocel 32 x 1,5mmRozměry rámu: délka 170cm, šířka vnitřní 50,5cm, šířka vnější rozteč mezi rukojeti 51cmRozměry korby: šíře 80cm, délka 110cm, hloubka 44cm, váha 8,6 kgNástavba: odnímatelná,Pneumatika: šípový vzor, duše, šíře 10cm Technické informace o hmotnosti a rozložení váhy základního modelu: Hmotnost: 28 kg (celková), 13,5 kg (rám s korbou), 8 kg (pojezdová jednotka), 6,5 kg (akumulátor)Nosnost: 75 kg (užitná), 150 kg (maximální)Hmotnost klasického kolečka je cca 19kg. Vhodnými profily a optimálním umístěním vzpěr se podařilo samotné kolečko odlehčit. Vzhledem k umístění pohonu v ose kola, je jeho hmotnost nedůležitá, neboť ji nezvedáme. To podobné platí i o baterii, která je k ose kola co nejblíže, tudíž je její hmotnost, kterou ve finále neseme jen minimální. Testy ukázaly, že při naložení klasického kolečka a motúčka je hmotnost, kterou neseme v rukách totožná. To je dáno hlavně ponecháním stejných základních rozměrů kolečka a Motúčka.